מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

הרצאה למטפלים בנושא בעיות גמילה אצל ילדים - התופעות הנפוצות והגישה הטיפולית המשולבת. יום שני, 15 למאי 2023, בין השעות 9-13 און ליין.


  • תאריך: 03/20/2023 09:00 AM
  • מיקום אירוע מקוון

תיאור

15 למאי 2023, יום שני, 9:00 - 13:00, און ליין (ZOOM)

"אין ילדים - ישנם אנשים ולהם קני מידה ומושגים שונים, אוצר ניסיון שונה ותכונות והרגשות שונים - שאין אנו יודעים אותם"... (יאנוש קורצ'אק).

ואיך זה קשור לענייני גמילה? 

תהליך גמילה ועשיית הצרכים בשירותים הוא תהליך אישי ביותר, עמוק ומורכב, רגשי מאוד ולו קצב משלו לכל ילד. נכון שישנן שיטות מגוונות לגמול ילדים לצד מנהגים תרבותיים, נורמות חברתיות ואילוצים שונים, עם זאת, ילד שעדיין לא בשל לגמילה, גם אם עבר אותה בהצלחה על פניו, עלול לפתח בהמשך תופעות שונות לרבות עצירות, בריחת צואה, הרטבות לצד תסמינים רגשיים והתנהגותיים. לכן, טרם מדברים על טיפול בתופעות אלו, יש להבין את המשמעות של השלב החשוב בהתפתחות הילד – השלב האנאלי.

על כך נדבר בהרצאה זו. נרחיב את ההבנה אודות שלב התפתחות זה מנקודת מבט של פסיכו-אנאליזה מודרנית לצד רפואה סינית, נבין מה הן ההשלכות לכך שילד נדרש להיגמל בקצב לא תואם לו (השלכות שעלולות לבוא לידי ביטוי לא רק בילדות אלא גם בחיים הבוגרים) ונדון על הגישה הטיפולית לתופעות הקשורות לשליטה בצרכים על פי הרפואה הסינית בשילוב טכניקות עזר נוספות. נביא את הניסיון האישי והקליני שלנו ונציג מספר סיפורי מקרה.

הרצאה מתאימה למטפלים ברפואה סינית, שיאצו וטווינה עם וללא ניסיון קודם של טיפול בילדים.

ההרצאה תתקיים ב-15 למאי 2023, יום שני, בין השעות 9:00-13:00 און ליין.

יש להסדיר תשלום מראש, מספר מקומות מוגבל!

עלות יום העיון - 250 ש"ח. 

הנחה של 20% בהרשמה מוקדמת עד 15 לאפריל 2023 - 200 ש"ח. 

מדיניות הביטולים:

  • ביטול ההשתתפות 48 שעות לפני ההרצאה - החזר מלא.
  • ביטול ההשתתפות פחות מ 48 שעות לפני ההרצאה - לא יינתן החזר כספי, הסכום ישמר כזיכוי להשתתפות בכל פעילות אחרת של רפואה סינית למשפחה בשנת הלימודים 2022-23.