מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

גיל המעבר - כל אישה כשתגיע לגיל זה תעבור תהליך, כל אישה בקצב ובעוצמה שלה. החוויה הפיזית יכולה להיות קלה או קשה מאוד, מאידך מתחת לפני השטח תתחולל סערה אמתית - מהפכה! גם אנחנו לומדות תקופה זו על בשרנו ומבינות כי הטיפול בתופעות גיל המעבר הוא הרבה מעבר לטיפול, הוא ליווי האישה לעבר השינוי הגדול, לעבר הקיסרות. מזמינות אתכם לסמינר חדש בן 8 מפגשים בנושא גיל המעבר - 16 לאוקטובר 2023, ימי שני, 9-13:30, תל אביב. העלות המוצגת היא של דמי ההרשמה לסמינר.


  • תאריך: 11/06/2023 09:00 AM
  • מיקום יוכרז בהמשך

תיאור

לנובמבר 2023, ימי שני, 9:00-13:30, און ליין.

תהליך הכניסה לתקופת המאנפואזה חל סביב העשור החמישי לחייה של אישה. הוא מתחיל עם שינויים קטנים, פיזיולוגיים ורגשיים, נקישות ראשונות ומנומסות על דלת שעליה רשום - ברוכה הבאה לגיל המעבר. ברוב המקרים ייקח לאישה זמן להבין כי אלו סימנים ראשונים שלא ניתן להדוף, במקרים אחרים הנקישות יהפכו לדפיקות חזקות ואז לא תהיה ברירה אלא לתת להם מענה.

מהו בעצם גיל המעבר? האם הוא מבטא רק את סופו של מחזור הווסת? מה המשמעות של מַעֲבָר? מַעֲבָר מאיפה ולאן

על כל זה נדבר בהרחבה במהלך הסמינר לצד לימוד מעמיק של הגישה הטיפולית לתופעות הרבות, פיזיות ורגשיות, של גיל המעבר וטרום גיל המעבר.

לפרטים נוספים אודות הסמינר ולסילבוס הסמינר כנסו כאן.

סמינר בן 8 מפגשים יועבר על ידינו - ענת צחר ומרים רייך

היקף השעות: כ-40 שעות אקדמיות לאורך 8 מפגשים ותכנים דגיטליים מוקלטים.

ישנה אפשרות להצטרף לקורס און ליין או פרונטלית, אין הבדל במחיר בין השתתפות און ליין להשתתפות בכיתה. הכיתה הפרונטלית תפתח בתנאי שיהיו לפחות 5 משתתפים בכיתה. 

במידה במהלך הקורס כמות המשתתפים באופן פרונטלי תרד מתחת ל-5 נוכחים בכיתה, אנו שומרות על הזכות להעביר את כל ההרצאות לפורמט מקוון. 

עלות הסמינר: 2,800 ₪

במעמד ההרשמה יש לשלם 10% מעלות הסמינר, את היתרה ניתן להסדיר ביום הראשון ללימודים.