פריון, ליווי היריון ולידה

פוריות האישה והגבר - רפואה סינית נחשבת לאחת השיטות היעילות והמוצלחות בתחום הפריון. מחקרים שנעשו לאחרונה תומכים ביעילות הטיפול במקרים רבים כגון: הסדרת המחזור החודשי, טיפול בשחלות פוליציסטיות ואנדומטריוזיס, שיפור איכות הביציות, שיפור איכות וכמות הזרע וכמובן העלאת סיכויי ההצלחה להרות. הטיפול ברפואה הסינית יכול להוות כלי משלים ויעיל במיוחד לטיפולי פוריות מערביים, מאידך יכול להוות טיפול עוצמתי ובלעדי לבעיות פריון שונות אצל האישה והגבר.

התהליך הטיפולי כולל דיקור סיני, צמחי מרפא ופרחי באך לפי הצורך, הדרכה והכוונה של מדידת חום השחר ושל ההפרשות הפוריות אצל האישה, ייעוץ תזונתי על פי הרפואה הסינית ותמיכה של גוף – נפש, כל זה במטרה להכין את הגוף להריון בריא ותקין.

ליווי היריון ולידה - אחת המטרות ששמנו בפנינו, העלאת המודעות בקרב הנשים להצלחה המדהימה והבטיחות הרבה שיש בטיפול בדיקור, המלווה אישה הרה במסע לא פשוט לאורך תשעה חודשים ואחרי הלידה. המענה שניתן הינו רחב ביותר, מבחילות בטרימסטר הראשון וכאבים אורתופדים ועד לבעיות בהתפתחות העובר, בעיות מי שפיר, עובר במנח עכוז וזירוז הלידה.

תחום הפריון וליווי היריון ולידה הינו קרוב לליבנו במיוחד. אחרי שנים של התמחות ועבודה בקליניקה, אנו מלוות בהצלחה לא רק נשים ומשפחות רבות, אלא גם מטפלים המעוניינים להעמיק את הידע והניסיון בתחום זה.

פודקסט בנושא פוריות ועולם הנפש - להשמע.