אנחנו שמחות להזמין אתכם להרצאה המאפשרת הצצה לעולמה הרגשי של אישה העוברת טיפולי פוריות. לנושא חשוב זה לא תמיד ניתנת תשומת לב ראויה במסגרת הלימודים, אך הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך של האישה, מהאבחנה ומאסטרטגית העבודה בה אנו בוחרים. מטרת ההרצאה היא לחדד הבנה של הפן הרגשי של טיפולי פוריות ולתת כלים לאבחון וטיפול המקדם כניסה להיריון המיוחל. ההרצאה מיועדת למטפלים ברפואה סינית, אך יכולה להתאים גם למטפלים בשיאצו / טווינה. משך ההרצאה - 4.5 שעות.


360 

קרא עוד


למעשה כל אישה מניחה שתוכל ללדת ילדים ביום מן הימים, הידיעה הזו תורמת רבות לעיצוב עולמה הנפשי-רגשי של האישה ובמובן מסוים אף מגדירה אותה ככזאת, אך מה קורה כשהידיעה הזו מתנפצת ?

סקלת הרגשות של אישה הנמצאת בטיפולי פוריות ארוכה ומגוונת: מתסכול המתבטא בכעס, חוסר שביעות רצון מתמיד וחוסר סבלנות ועד להתכנסות פנימית ותחושת בדידות, דיכאון, בושה וקושי גדול בשיתוף תחושות אלו עם הסביבה. אך מתי הרגש הופך לפתוגן מכריע בפני עצמו ולחלק בלתי נפרד מאבחנה והטיפול המקיף והשלם באישה?

מה בהרצאה?

  • נרחיב את ההסתכלות על השינויים האנרגטיים העוברים על אישה אשר נמצאת בתהליך של טיפולי פוריות ונבין מהן התגובות הרגשיות הנפוצות.
  • נעמיק את ההבנה אודות הנזק הפתו-פיזיולוגי אשר עושה העומס הרגשי החל מתנועת הצ'י, פוגיעה במערכות השונות ועד לפגיעה באיכות החומרים ומערכת 8 המיוחדים. 
  • נעסוק באסטרטגיות טיפול שונות וניתן כלים מעשיים לעבודה בקליניקה עם המטופלות. עיקר הדיון יהיה על דיקור, עם זאת נגע בכלים נוספים כמו מגע, פרחי באך ועוד.
  • נציג טיפולים לדוגמא ונקיים דיונים על נקודות הדיקור.

בתום ההזמנה והסדרת התשלום מולנו תפתח עבורך הגישה להרצאה המלאה בפורטל ההרצאות של רפואה סינית למשפחה. לפורטל ניתן להיכנס דרך דף "לימודים מתקדמים" באתר.

תנאי הרכישה:

  • ההרצה נמצאת בפורטל התוכן של "רפואה סינית למשפחה". הרשאת הכניסה להרצאה תפתח לאחר הסדרת התשלום מולנו, הודעה על כך תשלח למייל שלך.
  • ההרצאה תמשיך להיות זמינה עברך כל עוד קיימת הפלטפורמה של פורטל התוכן שלנו. במידה ופורטל יעבור שינויים, נמצא פתרונות מתאימים לכך.
  • ביטול עסקה - מכיוון שמדובר בהרצאה בודדת של 4.5 שעות לא ניתן לבטל את עסקת הרכישה מרגע פתיחת ההרשאה בפורטל. ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא ששולם טרם התקבלה ההודעה על פתיחת הרשאת הכניסה להרצאה. 
  • יהיה ניתן לפנות אלינו עם כל שאלה במהלך ובתום הצפייה בהרצאה.