יום עיון דיגיטלי בו נרקם שיתוף פעולה ייחודי בין אושרי זיסמן ל"רפואה סינית למשפחה" - שלוש מטפלות ומרצות ותיקות בתחום בריאות האישה והנפש מלמדות נושא אשר רלבנטי לכל מי שמטפל בנשים - דיכאון ופוסט טראומה אחרי לידה. יום עיון מיועד למטפלים ברפואה סינית.


640 

קרא עוד


אירוע הלידה הוא כמו המפץ הגדול, זהו אירוע מעבר בחיי האישה ומשפחתה - מעבר מאין ליש, ממלאות להתרוקנות, מאישה לאימא, מפנטזיה למציאות, משליטה על החיים לאובדן שליטה, ומהידיעה "מי הייתי" לחוסר וודאות של "איך אני אהיה". אירוע זה, בעצם היותו אירוע משמעותי כל כך, הינו בעל פוטנציאל לחולל או לאפשר התפרצותו של משבר. כל מטפל אשר פוגש לטיפול נשים אחרי לידה נתקל, בין אם הוא מודע לכך ובין אם לא, בדכאון או דכדוך אחרי לידה ואף במצב חמור יותר של פוסט טראומה. אלו לא חייבות להיות סיבות הפנייה לטיפול. נשים יכולות להגיע בגלל קשיים בהנקה, כאבי גב, חולשה גדולה המקשה לטפל בתינוק או קושי להיכנס להיריון נוסף ועוד הרבה סיבות אחרות. נשים יכולות להגיע שבוע אחרי הלידה או שנה אחרי ולעתים, אנו נזהה ברקע מצבי דיכוי נפשי אשר ההתמודדות איתם עדיין בשיאה.

ביום עיון דיגיטלי זה החלטנו לרקום שיתוף פעולה ייחודי עם אושרי זיסמן, על מנת להקיף נושא כה חשוב מכל כיוון. מעבר להעלאת המודעות בקרב המטפלים, אנחנו נעמיק בהבנת האבחנה המבדלת של דיכאון ופוסט טראומה אחרי לידה וניתן דרכים וכלים פרקטים לטיפול בצמחים ובדיקור כאחד.

יום עיון זה בנוי מחמש הרצאות, סה"כ 8 שעות. 

מה בתוכנית:

  • הרצאה ראשונה תועבר ע"י ענת צחר: דיכאון ופוסט-טראומה אחרי לידה - אודות התופעות והקשר שלהן ללידה, תהליך הלידה ותפקידו של הקיסר (הלב) בלידה ובתהליך השיקום הרגשי-נפשי שאחרי.
  • הרצאה שנייה תועבר ע"י אושרי זיסמן: דיכאון ופוסט- טראומה אחרי לידה - אבחנה מבדלת וטיפול בצמחי מרפא.
  • הרצאה שלישית תועבר ע"י מרים רייך: שיקום לאחר לידה וטיפול בדיקור.
  • הרצאה רביעית תועבר ע"י אושרי זיסמן: יחסי מטפל - מטופל - כיצד נכון לנהל קשר טיפולי עם נשים עם דיכאון או פוסט-טראומה אחרי לידה.
  • הרצאת בונוס מאת דולה פוסט פארטום מיכל בן דוד: סיפורים אמיתיים על נשים אמיתיות אחרי לידה. 

צפייה מהנה ולמידה פוריה!

ענת ומרים

תנאי הרכישה:

  • יום עיון נמצא בפורטל התוכן של "רפואה סינית למשפחה". הרשאת הכניסה תפתח לאחר הסדרת התשלום מולנו ותקבלו על כך הודעה במייל. 
  • יום עיון מקוון ימשיך להיות זמין עברכם כל עוד קיימת הפלטפורמה של פורטל התוכן שלנו. במידה ופורטל יעבור שינויים, נמצא פתרונות מתאימים לשני הצדדים.
  • ביטול עסקה - לא ניתן לבטל את עסקת הרכישה מרגע פתיחת ההרשאה בפורטל. ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא ששולם טרם התקבלה ההודעה על פתיחת הרשאת הכניסה במייל. 
  • יהיה ניתן לפנות אלינו עם כל שאלה במהלך ובתום הצפייה.