מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

גלי חום בתקופת גיל המעבר היא אחת התופעות הנפוצות והמטרידות, זוהי גם אחת התלונות הנפוצות שבגינה נשים מגיעות אלינו לקליניקה. לשמחתנו זוהי גם תופעה שנענית לטיפול באופן די מוצלח. בדיון קליני זה נדבר על אבחנה מבדלת בסיסית של גלי חום לכל סוגיו ונדון על דרכי טיפול דרך ניתוח מקרים כהרגלנו בדיונים קליניים. הדיון הקליני יעבור און ליין ב-6 לספטמבר 2023, יום רביעי ב 20:00. הדיון ללא תשלום, אך יש להירשם מראש עקב מספר מוגבל של משתתפים.


  • תאריך: 09/06/2023 08:00 PM
  • מיקום אירוע מקוון

תיאור

6 לספטמבר, 2023, יום רבעי 20:00 - און ליין (ZOOM), משך משוער כשעתיים.

נא להירשם מראש, מספר המקומות מוגבל.

גיל המעבר, המנופאוזה, מציין את סוף תקופת הפוריות של האישה. תהליך הכניסה לגיל זה הדרגתי ומתרחש סביב העשור החמישי. שמונים אחוז מהנשים יחוו סימפטומים שונים ומגוונים –  תחושות פיזיות, תנודות רגשיות, התמודדות קוגניטיבית ומנטלית ועוד. שלושים אחוז מהנשים בגיל המעבר יסבלו מסימפטומים קשים שמשמעותם תהיה הפרעה תפקודית בחיי היום – יום. 

גלי חום בתקופת גיל המעבר אחת התופעות הנפוצות והמטרידות, זוהי גם אחת התלונות הנפוצות שבגינה נשים מגיעות אלינו לקליניקה. לשמחתנו זוהי גם תופעה שנענית לטיפול באופן די מוצלח. כמובן ישנם מקרים בהם גלי חום לא נעלמים, אך ברוב המקרים הם יהפכו ליותר נסבלים ולא יפריעו לאיכות חייה של אישה.

בדיון קליני זה נדבר על אבחנה מבדלת בסיסית של גלי חום, ביום, בלילה, עם הזעה וללא הזעה ונדון על דרכי טיפול דרך ניתוח מקרים כהרגלנו בדיונים קליניים. 

זוהי הרצאה שלישית בסדרת ההרצאות שהתחלנו בשנץ 2023 בנושא גיל המעבר. את ההרצאות הקודמות ניתן למצוא בפורטל התוכן שלנו. 

הכניסה לפורטל כאן.

גם בדיון קליני זה נמשיך להציג את הגישה הטיפולית שלנו לגיל המעבר ודרך הצגה וניתוח של מספר מקרים נמחיש אסטרטגיות טיפול שונות בדיקור ובצמחים. 

דיון קליני זה יעבור און ליין דרך זום, השתתפות היא ללא עלות.

יש להירשם מראש עקב מספר מוגבל של משתתפים.