מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

מזמינות אותך להצטרף לקורס "תשעה חודשים" ולהעמיק את הידע בטיפול וליווי היריון, לידה ופוסט-פארטום .מתחילים ב-20 לדצמבר 2023 - 14 מפגשים יועברו בימי רביעי, 9:00 - 13:30 בתל אביב על ידי ענת צחר ומרים רייך. העלות המוצגת היא של דמי ההרשמה לקורס.


  • תאריך: 12/20/2023 09:00 AM
  • מיקום יוכרז בהמשך

תיאור

קורס התמחות "תשעה חודשים" מיועד לכל המטפלים ברפואה סינית אשר סיימו 4 שנות לימוד באחד מבתי ספר המוכרים

הקורס יפגיש אתכם עם המשמעות העמוקה של תקופת ההיריון עבור האישה וייתן כלים נרחבים כמו - הכרות עם כל הבדיקות והמעקבים אותם עוברת אישה במהלך הריונה, הכרות עם פתולוגיות ותסמינים רבים ואופן הטיפול בהם בדיקור, חידוד החשיבות של אבחנה מבדלת ואסטרטגית טיפול, עבודה עם אבחנת הדופק, כלים נלווים נוספים - טיפול בצמחים, המלצות תזונה, עבודה עם מגע ותרגילים שונים, שיחה למודעות. כל אלה יאפשרו לכם לתת מענה שלם ואיכותי לאישה במהלך תשעה חודשי ההריון, במהלך הלידה וכמובן גם אחריה. לצד הידע והכלים המעשיים הקורס מעניק ביטחון בעבודה עם דיקור בהריון בכל מצב ובכל שלב. 

הקורס מורכב מ: 14 מפגשים לימודיים בכיתה, 5 שיעורים מוקלטים קצרים (אותם מקבלים מראש), ניתוחי מקרה רבים לתרגול והמחשת החומר הנלמד וכמובן הצפיות הקליניות אצלנו למי שמעוניין.  

"תשעה חודשים" ללא ספק הוא קורס הדגל שלנו אליו שתינו מביאות את התשוקה שלנו למקצוע, את תחושת הייעוד שלנו בליווי נשים באחת התקופות המשמעותית ביותר בחייהן, את החוויות האישיות שלנו כנשים וכאימהות וכמובן התרגשות גדולה שוב ושוב לצלול אל תוך רזי הרפואה הסינית יחד אתכם!

מחכות לכם!

עלות הקורס - 4,400 ש"ח.

במעמד ההרשמה יש לשלם 10% מעלות הקורס - העלות מצוינת על גבי הכרטיס.

ישנה אפשרות להצטרף לקורס און ליין או פרונטלית, אין הבדל במחיר בין השתתפות און ליין להשתתפות בכיתה. הכיתה הפרונטלית תפתח בתנאי שיהיו לפחות 5 משתתפים בכיתה. 

במידה במהלך הקורס כמות המשתתפים באופן פרונטלי תרד מתחת ל-5 נוכחים בכיתה, אנו שומרות על הזכות להעביר את כל ההרצאות לפורמט מקוון. 


לפרטים נוספים אודות הקורס, סילבוס ומדיניות הביטולים - כנס כאן.