מחט מניבה - סמינר פריון

המחזור הקרוב (סמינר פרונטלי) ייפתח ב-6 לנובמבר 2024.

תמיד נראה שליצור חיים חדשים זה הדבר הטבעי ביותר, אין מחשבות, אין מאמץ, יש חיבור של הרגע – גוף אל גוף, נפש אל נפש וזהו... זה נוצר ומבשיל לאורך תשעה חודשים מלאים בהתרגשות. אבל כל מי שמתמחה בפריון יודע, שלא תמיד כך הדבר. כל מי שמלווה נשים במסע זה מבין, כמה התהליך מורכב ומושפע מכל כך הרבה גורמים, וכל אחד מהם יכול להיות בעל השפעה גורלית ולהוות מכשול בדרך. 

אנו שמחות להזמין אותך לסמינר ייחודי בנושא פריון. מטרת הסמינר להעמיק את ההבנה ויכולת האבחנה בתחום הפריון ולתת כלים מעשיים לטיפול מדויק יותר בדיקור ובכלים נוספים כגון צמחים, תזונה ועוד

הסמינר, בשונה מקורס בריאות האישה המורחב, מתמקד בנושא של פוריות - לתמוך ולעזור בתהליך הכניסה להיריון. 

  • נלמד את הפתולוגיות העיקריות הגורמות לאי פריון לרבות שחלות פוליציסטיות, אנדומתריוזיס, אמנוריה, תת פעילות של בלוטת התריס ועוד. 
  • נשים דגש על עבודה עם אבחנה מבדלת ואסטרטגית טיפול מדויקת, דבר שחשוב במיוחד במצבים מורכבים של אי פריון.
  • נעמיק את ההבנה אודות מערבותם של שמונת המרידיאנים המיוחדים בפריון ועל אופן העבודה איתם, זהו חלק נכבד מהשיח בסמינר. 
  • נלמד ונכיר את התהליכים הפיזיולוגים והפתו-פיזיולוגים המתרחשים בגוף האישה והגבר, נלמד לקרוא בדיקות מעבדה ונכיר פרוטוקולים שונים של טיפולי פוריות קונבנציונאליים. 
  • נחדד את אופן העבודה המדויק עם דיקור בטיפולי פריון. הניסיון שלנו מוכיח כי עבודה מדויקת עם דיקור יעילה לא פחות ואף יותר מצמחים במצבים דינמיים כמו שינויים מהירים המתרחשים במחזור הנשי או בטיפולי פוריות אינטגרטיביים. 
  • נעמיק באופן העבודה עם כלים נוספים כגון צמחים, תזונה, חום השחר (BBT) ועוד.

אחרי ניסיון קליני של שני עשורים (כמעט 40 שנות ניסיון מצטבר לשתינו יחד) ולימוד אישי מעמיק בתחום בריאות האישה ודיקור, אנו יודעות כי הסמינר יעניק לך לא רק ידע מעשי וביטחון אישי בעבודה בתחום הפריון, אלא יאפשר לך להבין יותר טוב את אופן העבודה עם דיקור בכלל. 

גם בסיום הסמינר אנחנו לא באמת נפרדים! אתם מוזמנים להצטרף לקהילת "רפואה סינית למשפחה" ההולכת וגדלה ולהינות מדיונים משותפים, התייעצות אישית ומקצועית, המשך צפיות קליניות ועוד.

הסמינר מיועד לכל המטפלים ברפואה סינית אשר סיימו 4 שנות לימוד, עם או ללא ניסיון בעבודה עם נשים.

הפורמט הדיגיטלי:

מחולק ל- 7 חטיבות לימוד, בכל חטיבה בין שיעור 1 ל-5, סה"כ כ- 60 שעות אקדמיות. 

בנוסף ללימוד עצמאי דרך ההקלטות אנו נוהגות לקיים מפגשים קצרים און ליין אחת לתקופה, ועל פי הצורך והרצון של התלמיד, לצורך הבהרות וחידוד החומר ואף ניתוחי מקרה מהקליניקה - עד 10 שעות אקדמיות סה"כ הכלולות במחיר הסמינר הדיגיטלי.

בעת רכישת הסמינר הדיגיטלי הינך מקבל הרשאה לצפייה והורדה של החומרים הרלבנטים (מצגות ומסמכים נלווים) ללא הגבלת זמן (כל עוד קיים השרת הרלבנטי, במידה ויהיה שינוי נדאג לפתרון). 

סילבוס סמינר פריון לדיגיטלי.pdf

עלות הסמינר: 3,500 ש"ח.

תנאי תשלום:

הסדרת התשלום יתבצע בתאום טלפוני מולנו.

העברה בנקאית, תשלום דרך אפליקציות - תשלום אחד.

תשלום טלפוני באשראי - חלוקה ל 6 תשלומים.

תנאים לביטול:

ביטול הרכישה עד 48 שעות - דמי ביטול של 250 ש"ח והחזר מלא של יתרת הסכום.

ביטול הרכישה עד 14 יום - החזר של 80% מהסכום ששולם עבור הסמינר. 

במעמד ביטול הרכישה תבוטל ההרשאה לצפייה בסמינר. 

לרכישת הסמינר הדיגיטלי  - כנס כאן.

הפורמט הפרונטלי:

הסמינר הקרוב יפתח ב-6 לנובמבר 2024, ימי רביעי, 9:00-13:30 בתל אביב.

היקף השעות: כ-60 שעות אקדמיות לאורך 9 מפגשים + כ-15 שעות מוקלטות.

ישנה אפשרות להצטרף לקורס און ליין או פרונטלית, אין הבדל במחיר בין השתתפות און ליין להשתתפות בכיתה. הכיתה הפרונטלית תפתח בתנאי שיהיו לפחות 5 משתתפים בכיתה. 

במידה במהלך הקורס כמות המשתתפים באופן פרונטלי תרד מתחת ל-5 נוכחים בכיתה, אנו שומרות על הזכות להעביר את כל ההרצאות לפורמט מקוון. 

עלות הסמינר: 3,500 ₪

במעמד ההרשמה יש לשלם 10% מעלות הסמינר, את היתרה ניתן להסדיר ביום הראשון ללימודים. 

הרשמה מוקדמת תמשך עד 1 לאוקטובר 2024 - מזכה ב 10% הנחה - 3,150 ש"ח (במקום 3,500).

הרשמת קיץ תמשך עד 31 לאוגוסט 2024 - מזכה ב 15% הנחה - 2,975 ש"ח.

להרשמה לסמינר הפרונטלי - כאן.

מדיניות הביטולים:

  • ביטול ההשתתפות עד שבועיים לפני תחילת הסמינר - החזר מלא של דמי ההרשמה.
  • ביטול ההשתתפות פחות משבועיים לפני תחילת הסמינר - לא יינתן החזר לדמי ההרשמה, הם ישמרו כזיכוי לכל פעילות של רפואה סינית למשפחה לשנת הלימודים הרלבנטית.
  • ביטול ההשתתפות עד 2 שיעורים כולל - החזר של 70% מעלות הסמינר.
  • ביטול השתתפות החל משיעור 3 - לא יינתן החזר. אחוז יחסי (בהתאם למספר השעות שנלדמו) מעלות הסמינר יישמרו כזיכוי להשתתפות בכל פעילות אחרת של רפואה סינית למשפחה לשנת הלימודים הרלבנטית. לחלופין תינתן האפשרות להשתתף במחזור הבא של הסמינר "מחט מניבה" ללא עלות נוספת. 

 

הסבר אודות הסמינר בסרטון למטה. הסרטון הוקלט כהקדמה לסמינר הדיגיטלי, אבל רלבנטי כמובן גם לפורמט הפרונטלי.

הבוגרים שלנו מספרים:

ניבה הובל  "אני כל כך נהנית ללמוד ממרים וענת, הרבה מתוך התחושה שהידע הזה נכנס לי ישר לתוך הקליניקה. אני יוצאת מהלימודים עם הבנה בהירה ופרקטית יותר על רפואה סינית בכלל אך גם על הייחודיות של התחום שהן מלמדות. תודה!"

גילי קרצמן – "ענת ומרים- תודה לכן יקירות שחידדתן לי שזה אפשרי גם לטעות בקליניקה בנושא פריון וגם מאוד להצליח, חידדתן לי את העובדה שזה נכון עבורי לטפל בפריון ויש בי את הידע הרב שמאפשר ריפוי והצלחה בלעזור לנשים ולגברים להגשים את חלומם."

זהר קידן – "הקורס ענה מעל ומעבר. באתי דף חלק, מלא בידע משלי שמתי בצד, ונהניתי לקבל ידע נוסף או מוגש קצת אחרת. מאורגן ממש נוח להבנה. המנחות מקסימות, עם המון סבלנות סובלנות והבנה עמוקה בחומר, פתיחות לשמוע ואומץ להגיד "לא יודעת אולי"... אהבתי ידע גדול וכמוהו צניעות. הקורס הועבר בצורה ברורה מעניינת וכל דבר שלא היה ברור נענה מיד להבהרה מלאה."

תום צ'יני – " החומר המערבי וגם הסיני מעניין, הועבר בצורה ברורה ומעודדת חשיבה והבנה אישית ולא רק עבודה על פי פרוטוקולים. אהבתי מאוד ומוערך בעניי."