מי היא שרון גמזו?

צמחים ופורמולות בקלי קלות  

ידע-בטחון-דיוק 

האהבה הראשונה💕שלי היא צמחים, למרות שאני עובדת המון בדיקור והשקעתי לא מעט זמן בהעשרת והעמקת הידע שלי בו, תמיד היו לי הצמחים ככלי נוסף עיקרי או תומך לטיפול. הצמחים והפורמולות ודרך הטיפול איתם  שזורים יחד עם העבודה בדיקור עוד מתחילת דרכה של הרפואה הסינית והעקרונות הפילוסופיים זהים. 

לתפיסתי, ככל שבעבודה שלנו נהיה מחוברים וקשורים למקור, כך נהיה יותר מדויקים. שמתי לב שעבור חלק מקהילת המטפלים הטיפול עם צמחים ופורמולות נדחק הצידה לגמרי, בחלק מהמקרים זה מצטמצם לעבודה עם פורמולות פטנט או וויתור מוחלט עליהם, לעיתים בשל שעמום מהחומר, לעיתים מתחושת חוסר בטחון ולעיתים גם מתוך חוסר הבנה של העוצמה הטיפולית שטמונה בהם. 

אני מזמינה אתכם להצטרף אלי ללימודי צמחים ופורמולות שיעזרו לכם בעבודה מעשית קלינית תוך הבנת החומר, הקניית ידע בבחירת פורמולות וצמחים נכונים שיובילו לדיוק בעבודה ולתוצאות מופלאות בקליניקה. התכנים מתאימים גם למטפלים שרוצים להתרענן בחומר, גם למי שלמד ולא מרגיש בטוח ולכן מתפשר על מתן פורמולות פטנט בלבד, וגם למי שלא מכיר עבודה קלינית עם צמחים ורוצה להוסיף פרי משמעותי לעץ הטיפולים שלו. 

אני מאמינה בלימוד בגובה העיניים ועם הרבה שנים של ניסיון בהכשרת מטפלים בתחום, תוך מתן דוגמאות ומקרים אמיתיים מהקליניקה ולא פחות חשוב, תשומת לב על שלבי עבודה נכונים באבחנה ובבחירת הפורמולה. אני תמיד זמינה לליווי של הלומדים לאורך דרכם המקצועית. 

אוהבת את הצמחים ולנצח יהיו האהבה הראשונה שלי. מזמינה אתכן ואתכם להתאהב גם. 

שרון גמזו Dip.Ac.Herb - בוגרת לימודי רפואה סינית משנת 2002. מרצה על פורמולות וצמחים כבר 15 שנה בקורסי בוגרים והתמחויות, ברידמן מרצה בכירה יותר מעשור, 5 שנים במחלקת ההדרכה "זן צמחים" ועוד... היום, מעמיקה את לימודי פורמולות הקלאסיות JING FANG ומאמינה שכל אחד יכול לדעת ולהשתמש בצמחים בקלות🌻  

לפרטים נוספים - 0528496864

http://www.sharongamzo.co.il/ 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.