נושא הנפש הוא תמיד מרתק ואין סופי, כך גם שמונת המרידיאנים המיוחדים. בהרצאה זו אנו משלבות את שני העולמות ומדברות על תפקידם החשוב של שמונת המיוחדים בניהול תהליכים נפשיים ורגשיים ארוכי טווח באדם. ההרצאה מיועדת למטפלים ולסטודנטים לרפואה סינית. ניתן להירשם לפורטל ההרצאות שלנו ולראות אותה ללא עלות. ההרשמה לפורטל היא דרך ההצטרפות לדיוור שלנו. צפייה מהנה!


קרא עוד


אדם גדל מרגע הולדתו, לא רק גדילה פיזית אלא גם מנטלית, רגשית ורוחנית. הוא מגלה מהן נטיותיו, בונה את אישיותו, עובר מתלות לעצמאות, מגבש דימוי עצמי.

ברפואה הסינית עולם הרגש קשור לאיברי ה Zang – Fu, אלו עוזרים לנו לנהל, להכיל ולעבד את שלל הרגשות הצפים ביום - יום. יחד עם זאת הם פחות קשורים לניהול תהליכים ארוכי טווח בהתפתחותו הגבוהה של האדם.

שמונת המרידאנים המיוחדים מתחילים להתפתח בשלב העוברות וממשיכים עד יום מותנו. הם תומכים בגדילה הפיזית, מסנכרנים את תפקודם של המערכות הפנימיות ומאפשרים לגוף ולנפש לפעול כאחד. זו המערכת אשר אחראית על תהליכי ההתפתחות של האדם – מחזוריות, מעגלי החיים, הבשלה של תודעה.

בהרצאה ננסה להגדיר מהו תהליך ההתפתחות הרגשית של האדם על פי תאוריות מעולם הפסיכולוגיה וננתח את תפקידם של כל אחד מהמרידאנים המיוחדים בתהליך זה. נבין את ההבדל בין ניהול הרגשות ביום יום לעומת התהליכים הרגשיים המתפתחים לאורך זמן.

מקוות שתכירו את שמונת המרידיאנים המיוחדים, בהקשר לנפש האדם, יותר לעומק בתום ההרצאה.

ההרשמה והכניסה אל הפורטל - כאן.