מזמינות אותך להצטרף לסמינר "מחט מניבה", להעמיק את הידע ולהרחיב את ארגז הכלים שלך בתחום הפריון. מתחילים ב-6 לנובמבר 2024 - 9 מפגשים יועברו בימי רביע, 9:00 - 13:30 על ידי ענת צחר ומרים רייך. העלות המוצגת היא של דמי ההרשמה לסמינר.


  • תאריך: 11/06/2024 09:00 AM
  • מיקום תל אביב, ישראל (מפה)
  • מידע נוסף: מכללת שפטלר, יגאלן אלון 123, תל אביב

 

תיאור

אנו שמחות להזמין אתכם לסמינר ייחודי בנושא פריון. הסמינר "מחט מניבה" מיועד לכל המטפלים ברפואה סינית אשר סיימו 4 שנות לימוד באחד מבתי ספר המוכרים.

הסמינר יפגיש אתכם עם סוגיות רבות סביב נושא הפוריות (לצד פתולוגיות שונות גם דילמות רבות, אתיקה, רגשות ונפש) וייתן כלים נרחבים לטיפול כמו - הכרות עם בדיקות מעבדה והדמיה, פרוטוקולים שונים הקשורים לאבחון הפוריות וטיפולי פוריות, הכרות עם פתולוגיות ומצבים הקשורים לאי פריון ואופן הטיפול בהם בדיקור, חידוד החשיבות של אבחנה מבדלת ואסטרטגית טיפול, עבודה עם אבחנת הדופק, כלים נלווים נוספים - טיפול בצמחים, המלצות תזונה, שיטת חום השחר (BBT), שיחה למודעות ועוד.    

הסמינר מורכב מ: 9 מפגשים פרונטלים / און ליין, ושיעורים מוקלטים נוספים (אותם מקבלים מראש).

נרחיב על פתולוגיות שונות הגורמות לאי פריון כגון אנדומטריוזיס, שחלות פוליציסטיות, רזרבה שחלתית נמוכה, תת פעילות של בלוטת התריס, נעמיק בנושא פריון הגבר וטיפולי פוריות אינטגרטיביים עם פרוטוקולים מערביים, ניגע בעולם הנפש ונרחיב על ההיבטים הרגשיים של טיפולי פוריות.

סמינר מעניין, מעמיק ובגישה אחרת מרוב הספרות הקלאסית בנושא גניקולוגיה ופריון.

מחכות לכם!

הרשמה מוקדמת תמשך עד 1 לאוקטובר 2024 - מזכה ב 10% הנחה - 3,150 ש"ח (במקום 3,500).

הרשמת קיץ תמשך עד 31 לאוגוסט 2024 - מזכה ב 15% הנחה - 2,975 ש"ח.

במעמד ההרשמה יש לשלם 10% מעלות הקורס - העלות מצוינת על גבי הכרטיס.

ישנה אפשרות להצטרף לקורס און ליין או פרונטלית, אין הבדל במחיר בין השתתפות און ליין להשתתפות בכיתה. הכיתה הפרונטלית תפתח בתנאי שיהיו לפחות 5 משתתפים בכיתה. 

במידה במהלך הקורס כמות המשתתפים באופן פרונטלי תרד מתחת ל-5 נוכחים בכיתה, אנו שומרות על הזכות להעביר את כל ההרצאות לפורמט מקוון. 

לפרטים נוספים אודות הסמינר, סילבוס ומדיניות הביטולים - כנס כאן.