רפואה סינית למשפחה מתמחה מזה שנים רבות בליווי נשים וגברים בתהליכי פוריות. ככלל כלי העבודה העיקרי שלנו הוא דיקור, עם זאת בתחום הפריון אנו מוצאות לנכון לשלב רבות גם עבודה עם צמחים. לכן ביום עיון זה יצרנו שיתוף פעולה עם שרון גמזו – מטפלת ברפואה סינית, הרבליסטית ומתמחה בתחום בריאות האישה במטרה להקיף את הנושא באופן יסודי. יום עיון מורכב מ 2 הרצאות - סה"כ 5 שעות.


420 

קרא עוד


תחום הפוריות הינו תחום מורכב ועם זאת, אנו תמיד מאחלים לתוצאות מהירות ככל הניתן. מצבים שונים של אי פריון האישה והגבר מציגים תמונה קלינית שיכולה להיות שונה ומטעה. לעתים מדובר בסינדרומים רבים שקל לאבד בתוכם את העיקר, לעתים אין כלל תסמינים וקשה להבין מהם הסינדרומים הרלבנטיים. מה שבטוח, ניתן להגיד כי מצב של אי פריון בהכרח הינו מצב מערכתי המשלב רמות שונות של הגוף, חומרים שונים, מערכות שונות של מרידיאנים וכמובן גם נפש. לאורך השנים, לצד הצלחות רבות עם עבודה בדיקור בלבד, פגשנו מקרים רבים בהם נוכחנו כי ללא צמחי מרפא ההתקדמות איטית והתוצאות אינן מספקות.

לכן, ביום עיון זה החלטנו לדון על נושא הפוריות מנקודת מבט של יין ויאנג ולהדגיש את הפשטות והחשיבות של אבחנת בסיס בטיפול, כמו כן החלטנו למקד את יום העיון בנושא פורמולות צמחי מרפא לפריון בעזרתה של שרון גמזו – קולגה יקרה, הרבליסטית ומורה לצמחים ובריאות האישה.

נרחיב על תנועת היין והיאנג המיוצגת במחזוריות האישה ובמערכת הרבייה של הגבר ונבין כיצד מתבטא חוסר האיזון ביניהם.

נדון על פורמולות קלאסיות נפוצות בעבודה עם פריון האישה והגבר, ננתח מודיפיקציות שונות ונרחיב על צמחים בודדים והייחוד שלהם בפורמולות אלה.

יום עיון זה מתאים למטפלים ברפואה סינית עם וללא רקע בתחום הפריון. כמו כן הוא יתאים לרמות שונות של ידע בצמחים. הוא מומלץ במיוחד לאלה אשר עדיין נרתעים מעבודה עם צמחים בתחום הפוריות, אך מעוניינים להתחיל, מכיוון שהוא עוזר לפשט חשיבה בתהליך האבחון ובחירת הצמחים בטיפול.

משך יום עיון - 5 שעות.

בתום ההזמנה והסדרת התשלום מולנו תפתח עבורך הגישה ליום עיון המלא בפורטל ההרצאות של רפואה סינית למשפחה. לפורטל ניתן להיכנס דרך דף "לימודים מתקדמים" באתר. 

תנאי הרכישה:

  • יום עיון נמצא בפורטל התוכן של "רפואה סינית למשפחה". הרשאת הכניסה אליו תפתח לאחר הסדרת התשלום מולנו ותקבל על כך הודעת במייל. 
  • יום עיון מקוון ימשיך להיות זמין עברך כל עוד קיימת הפלטפורמה של פורטל התוכן שלנו. במידה ופורטל יעבור שינויים, נמצא פתרונות מתאימים לכך.
  • ביטול עסקה - מכיוון שמדובר בתוכן קצר של 5 שעות, לא ניתן לבטל את עסקת הרכישה מרגע פתיחת ההרשאה בפורטל. ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא ששולם טרם התקבלה ההודעה על פתיחת הרשאת הכניסה במייל. 
  • יהיה ניתן לפנות אלינו עם כל שאלה במהלך ובתום הצפייה.