אחת ההרצאות הותיקות והמוצלחות ביותר שלנו! בהרצאה זו נדון על טיפול בנשים בהיריון דרך ניתוח מעמיק של הנקודות האסורות לדיקור על פי המקורות השונים וננסה להבין "אז מה מותר ומה אסור בהיריון"? משך ההרצאה 3.5 שעות.


280 

קרא עוד


אנחנו שמחות להזמין אתכם לאחת ההרצאות היקרות לליבנו מזה שנים רבות, מכיוון שהיא משלבת את שתי האהבות הגדולות שלנו - טיפול בהיריון ותשוקה לחקר נקודות הדיקור. הפעם בפורמט הדיגיטלי.

בהרצאה נעמיק באסטרטגיות עבודה בכל טרימסטר, באופן השימוש בדיקור כבר משבועות הראשונים להיריון, ונשבור כמה מיתוסים לגבי הנקודות האסורות לדיקור בתקופת ההיריון.

מטרת ההרצאה היא להרחיב את אופק המחשבה בנושא "מותר" ו"אסור" בדיקור בכלל ובהיריון בפרט, וכמובן לתת מידע וכלים חדשים לגבי שימוש בנקודות הדיקור בהיריון.

ניגע בנושאים כמו בחילות בהיריון, הפלות חוזרות, זירוז לידה, היפוך עובר ועוד.

ההרצאה מיועדת לכל מי שרוצה להרחיב את ההבנה והידע לגבי ליווי היריון ולידה בדיקור.

בואו ללמוד על היריון בדרך אחרת!


תנאי הרכישה:

  • ההרצה נמצאת בפורטל התוכן של "רפואה סינית למשפחה". הרשאת הכניסה להרצאה תפתח לאחר הסדרת התשלום מולנו, הודעה על כך תשלח למייל שלך.
  • ההרצאה תמשיך להיות זמינה עברך כל עוד קיימת הפלטפורמה של פורטל התוכן שלנו. במידה ופורטל יעבור שינויים, נמצא פתרונות מתאימים לכך.
  • ביטול עסקה - מכיוון שמדובר בהרצאה בודדת של 3.5 שעות לא ניתן לבטל את עסקת הרכישה מרגע פתיחת ההרשאה בפורטל. ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא ששולם טרם התקבלה ההודעה על פתיחת הרשאת הכניסה להרצאה. 
  • יהיה ניתן לפנות אלינו עם כל שאלה במהלך ובתום הצפייה בהרצאה.