לידה הוא רגע קסום בו כל מערכות הגוף והנפש מסתנכרנות ופועלות למטרה אחת. מה הסוד של סנכרון זה? בסדנה זו ננסה לפצח את הסוד ללידה מוצלחת ומיטיבה! בשילוב כוחות בין הרפואה הסינית לניסיון נשי - אישי נבין מהי הכנה נכונה ללידה, מהם התנאים הנדרשים לתחילת הלידה, מהו מהלך לידה תקין, כיצד ניתן לשלב דיקור ומגע בכל אחד משלבי הלידה, וכמובן נדבר על המצב הרגשי-נפשי של האישה והקשר הישיר שלו למהלך הלידה. ביחד נבסס את המונח החשוב ביותר עבורנו בקליניקה - "לידה מיטיבה", ונבין כי המטרה שלנו בטיפול היא לא "זירוז לידה" אלא "הבשלת תנאים ללידה מיטיבה". מטרת הסדנה - הקניית ידע ובטחון בעבודה עם מטופלות לקראת לידה ובשלבי הלידה. הסדנה מורכב מ- 5 הרצאות - סה"כ-9 שעות.


640 

קרא עוד


"הכנה ללידה" ו"זירוז" לידה בעזרת הדיקור נחשבים לטיפולים יעילים ומוצלחים במיוחד, ועדיין יש כל כך הרבה שאלות ודיונים סביב הנושא. אולי בגלל ש"נקודות לזירוז לידה" לא תמיד עובדות, או בגלל ש"הכנה ללידה" זה תהליך שלם ולעתים ארוך, או בגלל שבמפגש בודד עם מטופלת חדשה לא תמיד קל להגיע לאבחנה מבדלת מדויקת... 

טיפול לזירוז לידה, או השראת לידה אם להיות מדויקים, הוא אינו כל כך פשוט כפי שנראה על פניו, על פי כמה וכמה כאשר מדובר בתהליך הכנת האישה ללידה מבחינה הוליסטית. טיפולים מסוג זה דורשים הבנה מדויקת של מצבה הפיזי והנפשי של היולדת, גיבוש אבחנה ואסטרטגיה טיפולית ודיוק חד משמעי בבחירת הנקודות (וגם בבחירת המילים שאנו אומרים לאישה), וכל זה בטיפול אחד או שניים מקסימום.

בסדנה זו אנו משלבות את הידע העתיק של רפואה סינית יחד עם הידע המערבי מעולם המיילדות ופסיכולוגיה של לידה, לצד ניסיון נשי - אישי שלנו, על מנת להקיף את הנושא של הכנה ללידה וליווי הלידה מכל כיוון. 

בנוסף נארח את מיכל רוזן, אחות מיילדת מוסמכת ומטפלת מוסמכת בשיטת ה B.O.T לשיחה על לידה.

נכיר את כל תהליך הלידה ונבין כיצד הוא מתנהל מבחינה פיזיולוגית, אנרגטית ורגשית, נעמיק בחשיבותם של המרידיאנים המיוחדים המנהלים את הלידה, נדבר על אבחנות שונות ואסטרטגיות עבודה בדיקור ובמגע. נלמד כיצד להדריך את היולדת ואת מלוויה בלידה עצמה, וכמובן נדבר גם על הנושא האהוב עלינו - נקודות הדיקור. כמו כן נדגים תרגילים שונים עבור נשים וטכניקות מגע.

הסדנה מורכבת מ 4 הרצאות אשר מועברות ע"י ענת צחר ומרים רייך + הרצאת בונוס - שיחה עם מיכל רוזן.

הסדנא מיועדת למטפלים ברפואה סינית אך מתאימה גם למטפלי שיאצו וטווינה.

בתום ההזמנה והסדרת התשלום מולנו תפתח עבורך הגישה לסדנה המלאה בפורטל ההרצאות של רפואה סינית למשפחה. לפורטל ניתן להיכנס דרך דף "לימודים מתקדמים" באתר.