סמינר פריון דיגיטלי עבור מטפלים ברפואה סינית. הסמינר בן 50 שעות אקדמיות בהן נעמיק את ההבנה בתחום פריון האישה והגבר, טיפולים אינטגרטיביים, עבודה עם דיקור וצמחים.


3500 

קרא עוד


אנו שמחות להזמין אתכם לסמינר ייחודי בנושא פריון. הסמינר "מחט מניבה" מיועד לכל המטפלים ברפואה סינית אשר סיימו 4 שנות לימוד באחד מבתי ספר המוכרים.

הסמינר יפגיש אתכם עם סוגיות רבות סביב נושא הפוריות (לצד פתולוגיות שונות גם דילמות רבות, אתיקה, רגשות ונפש) וייתן כלים נרחבים לטיפול כמו - הכרות עם בדיקות מעבדה והדמיה, פרוטוקולים שונים הקשורים לאבחון הפוריות וטיפולי פוריות, הכרות עם פתולוגיות ומצבים הקשורים לאי פריון ואופן הטיפול בהם בדיקור, חידוד החשיבות של אבחנה מבדלת ואסטרטגית טיפול, עבודה עם אבחנת הדופק, כלים נלווים נוספים - טיפול בצמחים, המלצות תזונה, שיטת חום השחר (BBT), שיחה למודעות ועוד.    

נרחיב על פתולוגיות שונות הגורמות לאי פריון כגון אנדומטריוזיס, שחלות פוליציסטיות, רזרבה שחלתית נמוכה, תת פעילות של בלוטת התריס, נעמיק בנושא פריון הגבר וטיפולי פוריות אינטגרטיביים עם פרוטוקולים מערביים, ניגע בעולם הנפש ונרחיב על ההיבטים הרגשיים של טיפולי פוריות.

סמינר מעניין, מעמיק ובגישה אחרת מרוב הספרות הקלאסית בנושא גניקולוגיה ופריון.

למידע נוסף אודות הסמינר הדיגיטלי ומעבר על הסילבוס - כנס כאן.

תנאי תשלום:

הסדרת התשלום יתבצע בתאום טלפוני מולנו.

העברה בנקאית, תשלום דרך אפליקציות - תשלום אחד.

תשלום טלפוני באשראי - חלוקה ל 6 תשלומים.

תנאים לביטול:

ביטול הרכישה עד 48 שעות - דמי ביטול של 250 ש"ח והחזר מלא של יתרת הסכום.

ביטול הרכישה עד 14 יום - החזר של 60% מהסכום ששולם עבור הסמינר. 

במעמד ביטול הרכישה תבוטל ההרשאה לצפייה בסמינר.